reklama

Zoznámenia II

Zoznámiť sa s človekom nie je tak jednoduché. Alebo áno? A keď sa už zoznámite, kedy ho vpustiť dnu?....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
moje deti
moje deti (zdroj: S.K.)

Mať veľa priateľov je ako mať v púšti tabuľku čokolády a poriadnu zásobu vody. Čokoláda mi dodá energiu a zasýti. Voda ma osvieži a naplní. Vyberám si však len kvalitnú čokoládu a čistú vodu. Len tie vpustím do svoja tela, do vnútra. Aj keď obal nie je vždy "IN".

Je to ako s priateľmi.

Ak potrebujem, dodajú mi energie a zasýtia svojim bytím. Osviežia, keď som smutná a naplnia moju prázdnotu. K sebe a do seba si vpustím len kvalitného a čitého človeka. Nezáleží na tom, či má na nose "pupíky" a na sebe tričko "made in china".... obal nemusí byť vždy "IN"....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na spoznanie človeka mi stačia zoznámenia, pár slov, pohľad, úsmev.... a potom ho vpúšťam.... alebo aj nie...

Moje posledné zoznámenia boli úchvatné. Pre mňa aj moje deti....

1. Návšteva u Moniky a jej Dianky (ocko a malý braček neboli doma)

Obrázok blogu

Vladka, Dianka a Danko.... hneď si padli do oka.

Obrázok blogu

Dianka a Danko.... vraj sa podobajú :)

Obrázok blogu

2. Návšteva u Evky a Lucky.

Sú zo Slovenska, ale žijú v Nemecku. Prišli domov a tak sme sa po dlhom písaní stretli....

Obrázok blogu

Nezabudnuteľná Lucka...bola smutná, lebo Danielko mal vysokú horúčku a tak na naše dlho plánované stretnutie neprišiel :(

Obrázok blogu

Sú to skvelé maminky, dobrí ľudia.... čokoláda a voda....

Slávka Kalakayová

Slávka Kalakayová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...úplne obyčajná a milujúca mamina dvoch detí a ich ocinka. Inak učiteľka tých najmenších detičiek v našich ZŠ. Zoznam autorových rubrík:  poézialáskapre detizamysleniaSúkromnéinformačné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu